~*¤ô§ô¤*~ منتديات احلي شباب ~*¤ô§ô¤*~


 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءدخول

شاطر | 
 

 دعوه حب

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 3:27 am

يا جماعه الموضوع ده جايز يكون مكانه مش هنا بس هو مناسبه بردو
ايه رأيكم لو نخلي الموضووع ده دعوه للتسامح يعني كل اتنيين متخنئيين مع بعض
يدخلوا يقولو لبعض متزعلش مني
ومش شرط تكوون غلطان عشان تقوول انا اسف
انت بتقولو انا اسف عشان بتحبو وعشان تبقي في ميزان حسناتك
لما تقف يوم القيامه قدام ربنا
يالا عايزه اشووف حجات مؤثره يا شباب Shocked
I love you Wink


عدل سابقا من قبل maroooo في الثلاثاء مايو 20, 2008 3:34 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 3:33 am

cheers وانا اول واحده
هقوول لرافد ويسري ماتزعلوش ومش شرط ميين غلطان فينا
اهم حاجه اني بحبكم واننا كنا في يوم اصحاب جامديين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fi3'0
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 737
العمر : 28
البلد : any where
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 9:38 am

Wink 4 everyone
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nasr
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 880
العمر : 29
البلد : a3ed 3al montada 24 sa3a
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 9:48 am

sry law ana meza3al 7ad fe 7aga
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 3:17 pm

ana za3lana menak ya moro 3ashan bete3`lat fy beto3 72oo2 etfdal sale7 kol
ely fy 72o2 ba2a Crying or Very sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD
الــبــاشــا الــكــبــيــر
الــبــاشــا   الــكــبــيــر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1009
العمر : 29
البلد : where sad is live
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 6:49 pm

اقولها سامحيني والله العظيم كان غصب عني

انا كنت بعاني ومازلت بعاني

محتاجك جنبي اوي

محتاج كل واحد جنبي الفترة اللي جاية


بجد انا فعلا اسف


_________________
جى من بلاد بعيدة ولا ذاد و لا مية وغربتى صحبتى بتحوم حوليا و انتى تقوليلى بحبك تحبى اية فيا و دة حب اية دل من غير اى حرية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glitter Words
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7lashabab.mam9.com
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 8:23 pm

ya orany ya gameeeeeeddddddddd
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD
الــبــاشــا الــكــبــيــر
الــبــاشــا   الــكــبــيــر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1009
العمر : 29
البلد : where sad is live
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 8:34 pm

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


شكرا


_________________
جى من بلاد بعيدة ولا ذاد و لا مية وغربتى صحبتى بتحوم حوليا و انتى تقوليلى بحبك تحبى اية فيا و دة حب اية دل من غير اى حرية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glitter Words
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7lashabab.mam9.com
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 8:37 pm

tab leeh cry manta kont koyes Mad Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sASa
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 615
العمر : 27
البلد : 2odam el computer beta3y
الوظيفة : student
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 8:40 pm

eh el mawdi3 el gamda di ya marooo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 8:41 pm

mercii ya sasa yala ba2a 3ayzeen neshoff el tasamo7 ya 3m
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sASa
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 615
العمر : 27
البلد : 2odam el computer beta3y
الوظيفة : student
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 20, 2008 8:46 pm

ya ged3n ana mesma7 kol elly za3lny fi youm w ya rab kol elly ana za3lto fi youm yekon mesm7ny men 2al amin
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nasr
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 880
العمر : 29
البلد : a3ed 3al montada 24 sa3a
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الأربعاء مايو 21, 2008 3:24 pm

amin
w sry ya maro ana mesh ha3raf abtal ra5ama 3ala bto3 7202
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 2:50 am

leh ya moro hwa marad
ya 7aram tab maloosh 3elag
ahm 7aga maykonsh mo3dy
leh yabny keda matsebona fy 7alna ba2a
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD
الــبــاشــا الــكــبــيــر
الــبــاشــا   الــكــبــيــر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1009
العمر : 29
البلد : where sad is live
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 3:07 am

اقوله تسامحني او مش تسامحني

خلاص مبقتش فارقة

انت كنت بتخدعني

بس انا صارحت وانت مصارحتش


_________________
جى من بلاد بعيدة ولا ذاد و لا مية وغربتى صحبتى بتحوم حوليا و انتى تقوليلى بحبك تحبى اية فيا و دة حب اية دل من غير اى حرية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glitter Words
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7lashabab.mam9.com
nasr
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 880
العمر : 29
البلد : a3ed 3al montada 24 sa3a
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 7:53 am

hia mesh 7ekayet marad
hia 7ekayet en bto3 adab lazim ye7kedo 3ala bto3 7202
msh 3alashan 72o2 a7san men adab aw 7aga
lakn 3alashan bto3 72o2 wa5din 7aga msh 7a2hom
el mafrod bto3 72o2 dol yed5olo ma3had santin w eb2y 2abliny law 7ad 5als-hom fe santin
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fi3'0
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 737
العمر : 28
البلد : any where
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 5:25 pm

2orny hw el kalam dh anta mwgho l7d wala
anta bttmern 3la mashehed fe film
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rorooo
بــنــي ادم
بــنــي  ادم
avatar

انثى عدد الرسائل : 152
العمر : 25
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 5:38 pm

shaklo betdarab 3la mash-had fe file bs lo beywgho l7d ha2olo
mot2aked Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 6:02 pm

mesh 3arfa ya raby aih el 7ekd ely el nas fih da
ma tesebona fy 7alna ba2a
ya nas ya shar kefaya 2rrr
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nasr
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 880
العمر : 29
البلد : a3ed 3al montada 24 sa3a
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 7:07 pm

el 3in sabetny w rab el 3arsh nagany
3adet asd wala nazret 7asd
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 9:53 pm

we matboseesh ya 3abeet dy gaya bel ta2seet
we ra2etak we estar2etak mn kol el shafook wala saloosh 3ala el naby
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nasr
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 880
العمر : 29
البلد : a3ed 3al montada 24 sa3a
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الخميس مايو 22, 2008 10:25 pm

3alih el salat w el salam
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sASa
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

ذكر عدد الرسائل : 615
العمر : 27
البلد : 2odam el computer beta3y
الوظيفة : student
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 27, 2008 12:41 pm

w 5ir fi salama w salama fi 5ir
w elbab elly yegy meno el ri7 sedo w estri7
w elly beto men ezaz may3`iresh fi el sala
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ma7MouD
الــبــاشــا الــكــبــيــر
الــبــاشــا   الــكــبــيــر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1009
العمر : 29
البلد : where sad is live
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 27, 2008 6:35 pm

وعلي رأي المثل لو معرفتش تيجي تعالا

اسعا يا عبد وانا اسعا معاك



_________________
جى من بلاد بعيدة ولا ذاد و لا مية وغربتى صحبتى بتحوم حوليا و انتى تقوليلى بحبك تحبى اية فيا و دة حب اية دل من غير اى حرية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glitter Words
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7lashabab.mam9.com
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
بــيــه قــد الــدنــيــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 617
العمر : 28
البلد : the best egypt
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: دعوه حب   الثلاثاء مايو 27, 2008 8:21 pm

MOMKEN NE3`AIAR ESM EL MAWDOO3 WE NE5ALIH
A7LA EL AMSAL
WALAHY FEKRA KOL WA7ED YED5OL YEKTEB EL MASAL ELY 3ANDO
WANA HA3MEL EL MAWDOO3 DAH
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
دعوه حب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
~*¤ô§ô¤*~ منتديات احلي شباب ~*¤ô§ô¤*~ :: احلي ..... حياة :: احلي ..... دار مناسبات-
انتقل الى: