~*¤ô§ô¤*~ منتديات احلي شباب ~*¤ô§ô¤*~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~*¤ô§ô¤*~ منتديات احلي شباب ~*¤ô§ô¤*~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

صرخه شات الجزء الاول

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kemoahmed4
ولا حــاجــة
ولا حــاجــة

ذكر عدد الرسائل : 2

صرخه شات الجزء الاول Empty
مُساهمةموضوع: صرخه شات الجزء الاول   صرخه شات الجزء الاول Icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 1:20 am

بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله اما بعد
طبعا يا جماعه لو الواحد جه يفكر الله خلقه ليه والله انشاء الله هيلاقى السبب والله الله لم يخلقنا كى ناكل ونشرب وننام وبس لازم يكون فى حاجه الله خلقنا ليها ولازم نكتشفها سواء مع بعض او لوحدنا الفكره بكل ببساطه هى ان انا سمعت والله صراخ من اصدقاء الشات من قبر الشات والله فدخلت منذ 3سنين وقولت اجرب الفكره والله انا ما كنت مصدق اللى بيحصل والله يا اخواتى جربت انى اتكلم فى الدين والله والله والله كميه الناس اللى تجاوبت والله لا تعد وتحصى والاسئله نزلت زى المطر والله وكمان الفكره تطورت وكمان والله قولت اخد ايميلاتهم ونتكلم ونتزاصل واتكلمنا وتواصلنا وكمان والله بقينا نفكر بعض بالعباده والله وكمان بقينا نبحث فى الشبهات ضد الاسلام والله انا ايمييلى بفضل الله عليه 290 ايميل بكلمهم فى الدين تخيلوا 290 ايميل لو كل واحد اتكلم مع واحد شوف هيبقوا 2900 واضرب وضاعف وشوف انت بتعرف تعد لحد كام والله جرب وهتشوف والموقع www.masrawy.com ده الموقع اللى بدات فيه وكمان اللى الانجلش بتاعه كويس يجرب مع الاجانب والله الحمدلله كان فى واحده اسرائيليهاحسب وازعم انشاء الله انها الان مسلمه وكمان واحد من ايطاليا قرر انه يقرا القران والكثير والكثير جرب وتواصل معى انا ايميلى kemo8ahmed@hotmail.com والموبايل 0126792514 وانا نسيت اعرفكم على نفسى انا كيمو من القاهره 17 سنه كليه هندسه فى موردرن اكادمى ولمزيد من التعارف ارجو التسجيل واضافتى على الهوت ميل شكرا وبالله عليك ارسلها لكل اللى عندك وشوف هتكسب اد ايه ثواب وكمان اشكر الرسول بس بطريقتك على كل اللى عمله معاك
maroooo
بــيــه قــد الــدنــيــا
maroooo

انثى عدد الرسائل : 617
البلد : the best egypt

مُساهمةموضوع: رد: صرخه شات الجزء الاول   صرخه شات الجزء الاول Icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 3:59 am

merci leek ya kemo
fi3'0
fi3'0

ذكر عدد الرسائل : 737
البلد : any where

مُساهمةموضوع: رد: صرخه شات الجزء الاول   صرخه شات الجزء الاول Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 2:04 am

merci ya kemo
tb we 2ly m3ah emailk

صرخه شات الجزء الاول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صرخه شات
» حلقات حيلهم بينهم الجزء التاني
» مسلسل الدالى ( الجزء الثانى) بطوله نور الشريف
» "سوبر هنيدي - الجزء الثاني"